27. Czwartek Social Media w Łodzi, czyli o kobietach i LinkedIn
27. Czwartek Social Media w Łodzi już za nami. Organizatorzy w osobach Katarzyny Woźnej oraz Daniela Baradzieja, spisali się znakomicie. Mogliśmy przez ponad 3 godziny posłuchać łącznie 4 prelegentów, z różnych branży marketingowych i social media.
Jak można zastąpić tradycyjny marketing w branży bankowej rozwiązaniami opartymi na coworkingu i budowaniu społeczności.
Pierwszą prelegentką była Marta Bloch, Product Manager w Idea Bank. Marta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Obecnie zajmuje się nowym projektem Idea Banku – Idea Hubem.
Przedstawiła nam ideę, jak kryje się za Idea Hubami, czyli miejsca dla mikro i małych firm, gdzie można sobie przyjść, popracować, spotkać się z klientem. Jest to innowacyjny model placówki bankowej z bezpłatną przestrzenią coworkingową.
Prócz tego mogliśmy usłyszeć, jak zmieniają się działania marketingowe banków i jak zamienić tradycyjną placówkę na narzędzie budowania lojalności i satysfakcji klientów.
Daj się znaleźć swoim klientom na LinkedIn – personal branding
Drugą prelegentką była Zuza Karwat, Digital Marketing Concierge w Socjomania. Na codzień zajmuje się obsługą klienta oraz sprzedaży. DOradza klientom w ziedzinie marketingu internetowego, zwracając szczególną uwagę na biznesowe obszary wykorzystania kanałów social media.
Zuza opowiedziała nam o tym, jak poprawnie korzystać z narzędzia, jakim jest LinkedIn. Pokazała na kilku przykładach, jak można znaleźć pracownika, a także jak pracownik powinien przygotować swój profil, aby zostać łatwiej znalezionym.
Social by design: o efektywności w social mediach
Dwóch następnych prelegentów: Piotrek Łuczak, Group Account Manager oraz Antek Wędzikowski, Account Executive w firmie Lubię to – linked by Isobar na kilku przykładach pokazali najciekawsze kampanie z udziałem znanych firm. Wyciągnęli także stosowne wnioski, czy były one udane, czy nie.
Rok 2015 był kobietą, czyli o w nurcie empowering women w komunikacji
Ostatni już dzisiaj prelegent to Łukasz Majewski, PR & Marketing Manager w VML. Z zawodu trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Jest także wykładowcą akademickim i opiekunem studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.
Łukasz przedstawił nam najciekawsze trendy w świecie kobiet. Pokazał kampanie promujące kobiecość, a także jak być silną i pewną siebie kobietą w tych trudnych czasach.
Podsumowanie
Osobiście uważam, że 27. Czwartek Social Media w Łodzi był jednym z lepszych. 4 prelegentów, z czego dwóch mi się bardzo podobało, za swoje merytoryczne treści. Miałem okazję porozmawiać także z Zuzą Karwat, która udzieliła mi kilku wskazówek, odnośnie mojego profilu na LinkedIn.
Czekam z niecierpliwością na następny 28. Czwartek Social Media.
Related Posts
- PGA 2015 już za kilkanaście dni Brak komentarzy | paź 2, 2015
- Intel Extreme Masters Katowice 2018 już za kilka dni Brak komentarzy | lut 25, 2018
- Konferencja HP nt. podrabiania produktów Brak komentarzy | cze 20, 2010
- Płyta główna i procesor Brak komentarzy | lut 15, 2010
About The Author
olbi
Pasjonat nowych technologii, aczkolwiek lubi sprawdzone rozwiązania. Interesuje się sprzętem komputerowym oraz miniaturowymi komputerami. Współtwórca portalu PcMod.pl, gdzie aktualnie jest redaktorem naczelnym. Uwielbia jeździć na rowerze i ćwiczyć kalistenikę.