27. Czwartek Social Media w Łodzi, czyli o kobietach i LinkedIn
27. Czwartek Social Media w Łodzi już za nami. Organizatorzy w osobach Katarzyny Woźnej oraz Daniela Baradzieja, spisali się znakomicie. Mogliśmy przez ponad 3 godziny posłuchać łącznie 4 prelegentów, z różnych branży marketingowych i social media.
Jak można zastąpić tradycyjny marketing w branży bankowej rozwiązaniami opartymi na coworkingu i budowaniu społeczności.
Pierwszą prelegentką była Marta Bloch, Product Manager w Idea Bank. Marta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Obecnie zajmuje się nowym projektem Idea Banku – Idea Hubem.
Przedstawiła nam ideę, jak kryje się za Idea Hubami, czyli miejsca dla mikro i małych firm, gdzie można sobie przyjść, popracować, spotkać się z klientem. Jest to innowacyjny model placówki bankowej z bezpłatną przestrzenią coworkingową.
Prócz tego mogliśmy usłyszeć, jak zmieniają się działania marketingowe banków i jak zamienić tradycyjną placówkę na narzędzie budowania lojalności i satysfakcji klientów.
Daj się znaleźć swoim klientom na LinkedIn – personal branding
Drugą prelegentką była Zuza Karwat, Digital Marketing Concierge w Socjomania. Na codzień zajmuje się obsługą klienta oraz sprzedaży. DOradza klientom w ziedzinie marketingu internetowego, zwracając szczególną uwagę na biznesowe obszary wykorzystania kanałów social media.
Zuza opowiedziała nam o tym, jak poprawnie korzystać z narzędzia, jakim jest LinkedIn. Pokazała na kilku przykładach, jak można znaleźć pracownika, a także jak pracownik powinien przygotować swój profil, aby zostać łatwiej znalezionym.
Social by design: o efektywności w social mediach
Dwóch następnych prelegentów: Piotrek Łuczak, Group Account Manager oraz Antek Wędzikowski, Account Executive w firmie Lubię to – linked by Isobar na kilku przykładach pokazali najciekawsze kampanie z udziałem znanych firm. Wyciągnęli także stosowne wnioski, czy były one udane, czy nie.
Rok 2015 był kobietą, czyli o w nurcie empowering women w komunikacji
Ostatni już dzisiaj prelegent to Łukasz Majewski, PR & Marketing Manager w VML. Z zawodu trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Jest także wykładowcą akademickim i opiekunem studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.
Łukasz przedstawił nam najciekawsze trendy w świecie kobiet. Pokazał kampanie promujące kobiecość, a także jak być silną i pewną siebie kobietą w tych trudnych czasach.
Podsumowanie
Osobiście uważam, że 27. Czwartek Social Media w Łodzi był jednym z lepszych. 4 prelegentów, z czego dwóch mi się bardzo podobało, za swoje merytoryczne treści. Miałem okazję porozmawiać także z Zuzą Karwat, która udzieliła mi kilku wskazówek, odnośnie mojego profilu na LinkedIn.
Czekam z niecierpliwością na następny 28. Czwartek Social Media.
Podobne artykuły
-
Parlament holenderski wstrzymał swoje prace nad ACTA
Brak komentarzy | 24 listopada 2011 -
Podsumowanie trzydniowych targów Poznań Game Arena 2016
Brak komentarzy | 6 listopada 2016 -
ZGMF-X10A Freedom – zostań budowniczym Gundama
Brak komentarzy | 24 sierpnia 2018 -
WordPress 3.3 „Sonny”
Brak komentarzy | 13 grudnia 2011
O autorze
olbi
Pasjonat nowych technologii, aczkolwiek lubi sprawdzone rozwiązania. Interesuje się sprzętem komputerowym oraz miniaturowymi komputerami. Współtwórca portalu PcMod.pl, gdzie aktualnie jest redaktorem naczelnym. Uwielbia jeździć na rowerze i ćwiczyć kalistenikę.